Tuesday 3 October 2017

Fxeducator Forex Trading Med Ed Ponsi Cnbc


Om Ed Ponsi side: Ed Ponsi er president for FXEducator. Som en erfaren profesjonell næringsdrivende har Ed gitt råd om hedgefond, institusjonelle handelsmenn og enkeltpersoner på alle nivåer av ferdigheter og erfaring. Ed har gjort mange tv-optredelser på CNBC, CNN, BBC, Fox og ForexTV, og har blitt profilert i magasiner som quotTechnical Analysis of Stocks and Commoditiesquot og quotTraders Journalquot. Hans dynamiske og humoristiske stil setter ham bortsett fra kostymen og slår publikum. Ed er forfatter av quotForex Patterns and Probabilitiesquot, en bestselgende bok om valutahandel. Eds populære DVD-serie, FXEducator: Forex Trading med Ed Ponsi er nå tilgjengelig hos fxeducator og fra utvalgte distributører over hele verden. kopi 2010 FXEducator Ring oss på (347) 400-5123 infofxeducator nettsted designet av kgXperiencesEd Ponsi er administrerende direktør for Barchetta Capital Management, en NFA-registrert handelsvare rådgivende, og er også president for FXEducator. En erfaren profesjonell handelsmann, Ponsi har gitt råd til en rekke hedgefond og institusjonelle handelsmenn. Ponsi har dukket opp på CNBC mer enn 50 ganger og har blitt profilert i magasiner som teknisk analyse av aksjer og råvarer og handlerbladet. Han er forfatter av Selling America Short: The New World Order vs den amerikanske middelklassen, utgitt i Novermber 2011 Forex Patterns and Probabilities, en bestselgende bok om valutahandel som har blitt oversatt for utgivelse i Kina og The Ed Ponsi Forex Playbook, som ble godkjent av Steve Hanke, professor i anvendt økonomi på Johns Hopkins University. Nyeste artikler av forfatteren Dine investeringer kan gjøre uten dette 3. mars 2017 8:30 EST at ring du hører, bør være registrert 2. mars 2017 12:00 PM EST at ringen du hører skal være registrert 2. mars 2017 8 : 30.00 EST Bo eller selg: Hvor å tegne linjen 28 februar 2017 10:00 EST Verizon får moment, kjøp her 26 februar 2017 14:00 EST Apple iPhone 8 kan koste 1000 Costco vil rive i Major Deig ved å gjøre det dyrere for 35 millioner mennesker til å handle sine butikker Walmart tar en hatchet til sine dagligvarer priser som det erklærer krig på Aldi og Kroger Caterpillar CEO Umpleby apologizes etter torsdager Raids De 10 viktigste tipsene for å spille aksjemarkedet i MarchStocks Commodities V. 27: 8 (44-51): FXEducators Ed Ponsi av J. Gopalakrishnan og BR Faber Produktbeskrivelse FXEducators Ed Ponsi av J. Gopalakrishnan og BR Faber Som en erfaren profesjonell handelsmann har Ed Ponsi, presidenten til FXEducator, rådde hedgefond, institusjonelle handelsmenn og i divisjoner av alle nivåer av dyktighet og erfaring. Han har gjort mange fremtoninger på Cnbc, Cnn, Bbc, Fox, og ForexTV, og hans dynamiske og humoristiske stil setter ham bortsett fra dress-tie-publikum. I tillegg er Ponsi forfatter av Forex Patterns and Probabilities, en bestselgende bok om valutahandel. Stocks Commodities Editor Jayanthi Gopalakrishnan og Staff Writer Bruce Faber intervjuet Ponsi via telefon 8. juni 2009. ED hvordan kom du i gang med handel Min første eksponering for handel var med en sommerjobb jeg holdt på Philadelphia Exchange (Phlx). Det var en kontorlig jobb, ikke på gulvet, men det var perfekt for en tenåring. Handelsgulvet i Phlx var rett ned i gangen. Jeg visste ikke noe om markeder eller handel, men jeg var nær nok til at jeg tok trading buggen. Jeg begynte å lese alt jeg kunne få hendene mine på om emnet. Den første boken jeg leste, var hvordan man kjøpte aksjer av Louis Engel. Senere jobbet jeg som musiker om natten, og jeg eide en bedrift som tillot meg å fullføre arbeidet veldig tidlig om dagen, så jeg hadde tid til å handle i løpet av markedstiden. Jeg begynte å handle aksjer om ettermiddagen under Nasdaq-boblen i 1990-tallet trading tech aksjer ut av kjelleren min på en gammel Compaq ved hjelp av en 14,4K oppringt modem, strengt nivå 1. Jeg hadde også en Quotrek, en av de før-PDA bærbare tilbudsenheter de pleide å annonsere på Cnbc. Så Id peker denne enheten mot himmelen, leter etter radiosignalet som bragte sitatene. Jeg husker å kjøre ned strandpromenaden i en strandby i New Jersey, og prøvde å finne en betalings telefon slik at jeg kunne kjøpe 3Com, jeg var clueless. Markedet var svært tilgivende da du kunne kjøpe feil lager på feil tidspunkt, og det ville fortsatt gå opp, så handel var lett, forutsatt at du ikke var kort. Jeg bygde opp en track record og parlayed det inn i en entry-level trading jobb på et Wall Street boutique firma. Jeg tror de hyret meg fordi jeg var villig til å reise 100 miles for å komme seg til jobb hver dag. Det var da jeg virkelig lærte meg å handle. JG: Hva tiltrak deg til valutamarkedet spesielt, jeg jobbet som handelsmann i New York, og noen jeg pleide å handle med, startet trading forex. Da han fortalte meg om likviditeten, innflytelsen og de andre fordelene med valutahandel, trodde jeg ikke ham. Selv nå, når jeg snakker med aksjehandlere om fordelene med forex, ser de ut til å ha det vanskelig å forstå at jeg bruker 100: 1 innflytelse og samler interesse for handel samtidig. De er vant til å betale for alt, inkludert innflytelse. Den andre attraksjonen var den sterke trenden naturen forex. Jeg var allerede en trendhandler på aksjemarkedet, og det virket bare naturlig at jeg skulle ta den stilen og bruke den til markedet kjent for lange trender. FOR DE BESTEMTE ARTIKKENE SORT: Note: 2.95-5.95 Artikler er kun i PDF-format. Ingen papirkopi av artikkelen (e) vil bli levert. Under kassen, klikk på Last ned nå-knappen for å umiddelbart motta artikkelen din. STOCKS COMMODITIES magasinet leveres via post. Etter at du har betalt for abonnementet ditt hos butikken. traders, kan brukere se SC Digital Edition i abonnentdelen på Traders.

No comments:

Post a Comment