Wednesday 4 October 2017

Første Forex Trading Akademi


Velkommen til vårt Forex Trading Academy Du vil lære om følgende konsepter Introduksjon til Forex Fundamental Analysis Teknisk analyse Money Management Trading Psychology Vår Forex Guide er en flott referanse kilde for alle som er villige til å lære å handle på Forex (Foreign Exchange) Market. Det representerer et bredt spekter av Forex trading-emner, og kondenserer et vell av grunnleggende handel til mellomkunnskap i relativt korte, lettleste seksjoner. Den inneholder også nyttige eksempler, dokumenterte ideer og handelsstrategier. Guiden er opprettet med nybegynnerhandlere i tankene, men vil også være ideell for alle som nylig har begynt å handle og ønsker å øke sin handelskunnskap. Veiledningen består av fem kapitler, inkludert: Forex Trading, Fundamental Analysis, Technical Analysis, Money Management og Trading Psychology. Hvert kapittel inneholder systematiserte sammenhengende emner, som gjør det mulig for leseren å samle kunnskap gradvis og å utvikle seg raskt uten å bli bombardert av tonn tilfeldig informasjon. Når vi vurderer de viktigste temaene angående Forex, er målet vårt å skape et komplett handelsverktøy som kan tjene som nybegynner8217s beste venn og en snarvei til vellykkede handler. Innholdsfortegnelse Binary Tribune ble grunnlagt i 2013 og gir sine lesere nøyaktig og faktisk finansiell nyhetsdekning. Vårt nettsted er fokusert på store segmenter i aksjemarkeder, valutaer og råvarer i finansmarkedene, og en interaktiv inngående forklaring av viktige økonomiske hendelser og indikatorer. Finansiell risikoopplysning BinaryTribune vil ikke holdes ansvarlig for tap av penger eller skade forårsaket av å stole på informasjonen på dette nettstedet. Handelsforex, aksjer og råvarevarer har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Før du bestemmer deg for å handle utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikovillighet. Cookie Policy Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å gi deg den aller beste opplevelsen og å kjenne deg bedre. Ved å besøke nettstedet vårt med nettleseren din for å tillate cookies, samtykker du i vår bruk av informasjonskapsler som beskrevet i vår personvernpolicy. Kopier Copyright 2017 mdash Binær Tribune. Alle rettigheter reservertForex-bøker for nybegynnere Her finner du Forex-e-bøkene som gir grunnleggende informasjon om Forex trading. Du kan lære grunnleggende begreper i Forex markedet, den tekniske og grunnleggende analysen. Mens alle disse e-bøkene er anbefalt for hver ny Forex-handler, vil de ikke være veldig nyttige for de meget erfarne forhandlerne. Nesten alle Forex-bøker er i. pdf-format. Du trenger Adobe Acrobat Reader for å åpne disse ebøkene. Noen av e-bøkene (de som er i deler) er glidelås. Hvis du har problemer med å laste ned bøkene, bruker du Google Chrome. prøv å høyreklikke på en nedlastingslink og velg Lagre link som. Hvis du er opphavsrett eier av noen av disse e-bøkene og ikke vil at jeg skal dele dem, vennligst kontakt meg, og jeg vil gjerne fjerne dem. Lysestaker for støtte og motstand mdash Grunnleggende om handel med lysestaker diagrammer av John H. Forman. Online trading kurs mdash Kurs 1 leksjon 1 av Jake Bernstein. Commodity Futures Trading for nybegynnere mdash av Bruce Babcock. Hidden Divergence mdash av Barbara Star, Ph. D. Peaks and Troughs mdash av Martin J. Pring. Omvendt avvik og Momentum mdash av Martin J. Pring. Strategi: 10 mdash Lavrisiko, høy avkastning Forex trading av W. R. Booker Co. NYSE Tick Index og lysestaker mdash av Tim Ord. Trend Bestemmelse mdash En rask, nøyaktig og effektiv metode av John Hayden. Introduksjon til Forex mdash ved 1. Forex Trading Academy. Dette kurset har til hensikt å gi alle studentene analytiske verktøy på handelssystemet og metodikk. I denne sammenheng er kursets formål å gi en oversikt over de mange strategiene som brukes i Forex-markedet, og å diskutere trinnene og verktøyene som trengs for å kunne bruke disse strategiene. The Six Forces of Forex mdash av Scott Owens. En liten e-bok som dekker de grunnleggende og hovedproblemene i Forex trading. Studiebok for vellykket valutahandel med mdash av Royal Forex. Forex. On-line Manual for Successful Trading mdash en introduksjon til alle aspekter av Forex trading, inkludert detaljerte beskrivelser av tekniske og grunnleggende analyse teknikker, av ukjent forfatter. 18 handelsmestere deler sine nøkkler til topp Trading Profits mdash som navnet antyder, boken deler hemmelighetene til de 18 fremtredende handelsmennene med Forex-nybegynnere, av FWN. Veien til handel Forex mdash et første kapittel av boken som vil vise deg ikke bare Forex grunnleggende, men også noen uvanlige teknikker og strategier som kan fungere for nybegynnere handelsmenn, av Jay Lakhani. Sannheten om Fibonacci Trading mdash de grunnleggende fakta og informasjon om Fibonacci nivåer og deres søknad til Forex trading, av Bill Poulos. Hurtigguide til Forex Trading mdash en 2008 utgave av Forex guide for nybegynnere og private handelsmenn utstedt av Easy-Forex. Kartmønstre og tekniske indikatorer mdash en forklaring av de mest populære diagrammønstrene og noen tekniske indikatorer, av ukjent forfatter. Forex Trading mdash en ganske generisk all-topic guide for nybegynnere i Forex trading, av Richard Taylor. Trading Forex: Hva investorer trenger å vite mdash av NFA. National Futures Association gir introduksjon til Forex trading online og advarer om de potensielle farene ved slik aktivitet. Min hund spiste min Forex mdash av Doug Breiten. En ganske generisk Forex-e-bok som likevel deler noen nyttige innsikter med Forex-forhandlerne på vei til suksess. Punkt Figur for Forex mdash av James Chen. En artikkel fra 2007 utgaven av Technical Analysis of Stocks Commodities magazine. Tilbyr en grunnleggende introduksjon til punkt-og-figur kartlegging og viser noen PF diagrammønstre. MetaTrader 4 for Dummies mdash av Liam OBrien. En samling av veiledninger og tips om bruk av MetaTrader 4 handelsplattform. Fjernet av forfatterens forespørsel. Introduksjon til Elliott Wave Theory mdash av Muhammad Azeem. En grunnleggende intro til en av de mest populære konseptene i moderne teknisk analyse. 45 måter å unngå å miste penger Trading FOREX mdash av Jimmy Young. En endelig liste over nybegynnere vanlige feil som hindrer lønnsom Forex trading. En introduksjon til japansk lysestake kartlegging mdash av Erik Gebhard. En oppføring i japansk stearinlys, beskriver 19 mest populære lysestake mønstre. mdash Brosjyren tilhører NFA. NFA støtter ikke innholdet som presenteres på EarnForex. Fri Amazon VPS Forex: Trader Beware Siden publisering av mitt videokurs om hvordan du konfigurerer en Forex VPS, har jeg mottatt mange spørsmål med hensyn til Amazon Web Services (AWS) for handel. Eksempel: 8220Hva synes du om AWS Tror du at hvis det har nok ram til å støtte tre tilfeller av mt4 samtidig med 10 ea jobber i hver plattform8221 Amazon tilbyr det første året av abonnementet GRATIS, og dette betyr at hvis Algoritmic handelsfolk distribuere sine Forex Robots på Amazon de sparer penger på VPS hosting. Mange handelsfolk der ute anbefaler AWS. Men jeg skal ta en annen holdning: I denne bloggen vil jeg gi deg fem grunner til at du ikke bør bruke Amazon VPS for Forex Trading, og forhåpentligvis redde deg mye hjertesorg og stoppløsninger. Amazon VPS Forex Første ting først, hvis du ikke er helt kjent med AWS, lar vi raskt dekke det av. Heres et sitat fra deres nettside: Amazon Web Services (AWS) gir pålitelige, skybaserte løsninger for å hjelpe deg med å møte dine forretningsbehov. Her er skyen bare et trendy uttrykk for å beskrive IT-løsninger som ligger utenfor lokalområdet, dvs. fjerntliggende. Som denne beskrivelsen antyder, er den viktigste betegnelsen for AWS å hjelpe bedrifter å kutte kostnader, kjøpe erstatte dyr infrastruktur (servere, kabler, programvare, etc.) med billig og svært skalerbar infrastruktur i skyen. I mitt andre liv, I8217m, en datavitenskapelig og jeg kunne fortsette AWS og skyte IT for alltid Hvis du vil, kan du finne ut mer info om AWS her: Hva er AWS Men hva med Forex Vel, en av løsningene Amazon tilbyr EC2 som egentlig er en VPS, og du kan bruke den til mange forskjellige ting. Blant dem 8211 for hosting av MetaTrader 4 handels terminaler. Forresten, Im antar at hvis du leser denne artikkelen, vet du hvordan hele Forex VPS-historien går: du får en VPS, oppsett MT4, lanserer EA-ene, de handler for deg og tjener penger. Hvis du ikke er kjent med dette konseptet, kan du bare sjekke ut 3-minutters introvideoen til Forex VPS-kurset. Så dette er hva handelsmenn tror: Jeg får en gratis VPS i 1 år fra Amazon, hoster min EAer der, og sparer litt penger. Høres ut som en plan Ikke i det hele tatt Ikke misforstå AWS for hva det ikke er greit, så her er den harde sannheten: Amazon Web Services er designet for bedrifter, og IKKE for forhandlere. Alle de utrolige fordelene med AWS som skalerbarhet, bruk på forespørsel, lavpris 8211 fungerer bare for bedrifter. For deg og meg 8211 nei. Ikke en god ide. Hvorfor sier du. Heres hva vi skal gjøre. Jeg vil gi deg en liste over fordeler og ulemper med å bruke AWS for handel, og så gå godt gjennom elementene en-for-en. Fordeler og ulemper med Amazon VPS i Forex Trading 1. år gratis Yep. Det er gratis for det første året. Men det er den eneste fordelen jeg kan tenke på. Alt annet 8211 vanlige VPS-leverandører har det samme eller enda bedre. Pluss, hvis du planlegger å handle Forex profittabelt, hvorfor vil du spare penger? Hva er en god VPS som skal koste deg i disse dager 30-40 per måned. Ingen støtte Alright, var i orden. BTW, jeg skriver ikke bare dette opp av tynn luft. Jeg gikk faktisk og fikk en AWS EC2 Server til å bruke som en Forex VPS. Her er det: Lansert vakkert første gang. Jeg installerte MetaTrader 4 (jeg vil ikke installere mer enn en med en gang gitt at RAM er lite på disse tingene), og begynte på meg som skulle være en måned med testing. Jeg trodde, ok. Noen ganger skjer. Vil prøve igjen om en time. 1 time senere: nei. Ingenting. Hmmmm Må være en feil, jeg starter opp VPS og prøver på nytt. Ok, dette er ikke bra. Ser ut som et alvorlig problem, la meg gi støtte og ringe og se hva som skjer. Ingen telefonnummer Live chat kanskje Nei. Hva med en e-post Nei Kan jeg i det minste sende inn en støttetekst Og så slo det meg Det er ingen TEKNISK STØTTE I ALLE For å være rettferdig, finnes støttemennene, men for å få tilgang til dem, vil det koste deg: Her utviklernivået , inkluderer bare e-postmeldinger som besvares i løpet av lokale åpningstider. Det betyr at hvis serveren går bonkers mellom 5pm8am (enn si i helgen), er du skrudd. Ingen kontroll Selvfølgelig, siden dette var en test valgte jeg ikke å få støtte. Jeg bestemte meg for å fortsette å prøve. I tillegg til samme pris kan jeg få en mye bedre betalt VPS med enestående støtte inkludert. Jeg gjorde det for et par dager, ingenting forandret seg. Jeg lanserte til og med en ny VPS-forekomst 8211, som ikke kunne koble til det i det hele tatt. Prøvde igjen en uke senere 8211 ingenting skjedde. Begge forekomsten var nede. For å sikre at feilen ikke er på min side, ringte jeg opp en av mine venner og ba ham prøve fra en annen datamaskin i et annet land. Samme resultat 8211 ingen respons fra noen av mine to Amazon VPS Forex-servere. Bare for moro i går skapte jeg en ekstra forekomst og sjekket den i dag, og den ble lansert Utrolig Jeg lurer på hvor lenge det vil vare De to andre er fortsatt nede, selv om AWS forteller meg at alle tre løper: Det verste i hele denne situasjonen er følelsen du får. Tenk deg: du har EA'er som kjører på en livekontohandel med ekte penger, du har ikke vært i stand til å logge på serveren din i 3 uker, omstart gjør det ikke, det er ingen teknisk støtte, og som en bonus, forteller kontrollpanelet sarkastisk deg Alle gode venner Dine forekomster kjører. Hvordan ville du føle deg Powerless, kanskje I det minste ville du ikke føle at du har kontroll over situasjonen. Med 2 av 3 servere permanent ned, er kontrollnivået definitivt et problem. Bare 1GB Ram Answering Lucas-spørsmålet fra starten av denne bloggen, bruker jeg følgende beregninger for VPS RAM: Operativsystem: minimum 250mb Hver MetaTrader 4-plattform: En annen 250mb Nødramme: 500mb Med 3 MT4s du på 1GB Ram vil du skrape pass mark, og dvs uten budsjettering i noen reserve. I dette tilfellet vil Server Stabilitet avhenge av EAene. Hvis du spør meg, er 10 på hver MetaTrader litt strekning for denne typen server. Så snart en av robotene bestemmer seg for å kjøre en krevende beregning, vil du få et system overbelastning, og vel, dette er det punktet du trenger å ringe støtte. Hold på Det er ingen: referer over (du er skrudd). Etter 1 år: lønn per time Forutsatt at alt går bra i det første året, og du er veldig fornøyd med tjenesten du får, er disse prisene du vil se på hvis du vil fortsette leieavtalen: Første ting du legger merke til at du ikke betaler per måned, betaler du per time. Hvorfor er det fordi AWS er ​​designet for bedrifter. Tillat meg å utdype. Du ser, Dataforskere og analytikere bruker AWS til å kjøre komplekse regresjonsmodeller og alle andre analyser. Måten disse modellene jobber på, er de er beregningsfulle, de løper i noen dager, men så går de i dvale til de trengs igjen. Dette betyr at det er behov for IT-infrastruktur, og noen ganger 8211 ikke. Betaling per time er veldig praktisk i disse tilfellene, fordi du ikke trenger å betale for nedetid. Dette er, hendene ned, en av de største grunnene til at AWS er ​​så lukrativ for bedrifter. Alas, vi som Forex Traders, kan ikke dra nytte av denne fordelen av AWS, fordi våre servere må kjøre 247. Selvfølgelig kan du hevde at du ville slå av VPS i helgene. Men skal du virkelig gjøre det hver helg Bare for å spare et par dollar Var du oppmerksom på at hver gang jeg nevnte kostnadseffektivitet som en av fordelene med AWS, brukte jeg kursiv Thats fordi det er billig for bedrifter i forhold til deres på - premier pågående IT-kostnader. Ikke for forhandlere. La oss se på prisene over Som diskutert, er 1 GB ikke mye RAM. La oss si at du vil ha anstendig VPS Server for Forex Robots og du velger å gå med 4GB. Ok, 7,2 centshour høres ikke ut som mye. Men, hvor mye koster det å koste deg per måned? 7.2cx 24x30 52måned Låter ikke så lite nå, gjør det nå, sjekk dette ut: en 4GB Windows VPS og et definert antall CPUer (ikke variabelt som Amazon) og 247 støtte som er der for å ta vare på deg For full avsløring, er jeg en tilknyttet for PhotonVPS. Og det er fordi jeg liker deres produkt, jeg bruker det selv, og jeg vet det er pålitelig. Men du forteller meg 8211 som tror du er en bedre avtale. Sammendrag: Amazon VPS Forex Jeg har ikke noe mot Amazon, jeg tror de gjør en god jobb i data Analytics. Men ikke misforstå AWS for hva det ikke er. AWS er ​​designet for bedrifter, ikke for folk. Ved å velge AWS kan du spare 16måned (det vil si hvor mye 1GB VPS koster på PhotonVPS), men i retur vil du få masser av usikkerhet og tonn av hodepine hvis noe krasjer. Videre ikke glem at vi ikke spiller dataspill her. Vi er Forex Traders. Hvis noe krasjer på din VPS, og det er ingen støtteteam for å hjelpe deg, kan du miste mye mer enn 16. Er avhandlingen virkelig verdt det, vil jeg gi deg et tilbud fra en av mine favorittentreprenører, fra Hvem lærer jeg mye, Ramit Sethi: Det er en grense for hvor mye du kan spare, men det er ingen grense for hvor mye du kan tjene. Fokus på fortjenesten, ikke sparing. Gi meg beskjed om dine tanker i kommentarene nedenfor. Hva venter du på Først av, la meg takke for ditt arbeid i å sette sammen disse informative kursene. Jeg er helt enig med 8216no-control8217-konklusjonene dine angående AWS. Men jeg er enig i at en næringsdrivende som ikke er teknisk tilbøyelig og krever støtte, vil ønske å holde seg til en leverandør som har en teknisk support-hotline. Faktisk kan detaljhandelen brukeren som krever håndholding ikke AWS8217s målmarked. I8217d er også enig i det gratis tieret doesn8217t har tilstrekkelig kraft til å kjøre MT4 pålitelig. Jeg administrerer min egen virtuelle infrastruktur på AWS for min daglige jobb, så det var naturlig for meg å raskt levere virtuelle maskiner til meg selv for VPS-bruk. I mitt eget tilfelle har jeg aldri hatt problemer med forbindelse med AWS som beskrevet. Hvis en forekomst henger av en eller annen grunn, og du mister tilgang, kan du alltid avslutte instansene fra AWS-kontrollpanelet, og deretter logge på forex-kontoene dine fra en annen (eller lokal) maskin. Vær også oppmerksom på at AWS har en sikkerhetsgruppemekanisme der du angir IP-adressen fra hvilken du får tilgang til de virtuelle maskinene. Dette forhindrer ulovlig tilgang til VPS fra nettverk du ikke anerkjenner som trygt. I ditt 8216no-control8217-scenario har du kanskje forsøkt å koble fra en annen adresse som varn8217t i sikkerhetsgruppen for VPS-forekomstene dine. For eksempel har bredbåndsleverandøren gitt deg en IP-adresse på et annet undernett, eller kanskje du forsøkte å koble fra et annet fysisk nettverk (lekser). Et scenario som dette ville føre til at du ikke kunne koble til serverne via RDP. Et enkelt tillegg av det nye nettverket til sikkerhetsgruppen ville trolig ha løst problemet. Med andre ord, it8217s ikke en feil, it8217s en funksjon En fin AWS fordel: Jeg var i stand til å spesifisere hvilket AWS datasenter sted i verden som var nærmest meg broker8217s server, noe som resulterte i super-rask responstid. Dette koster litt mer selvfølgelig, men verdt det for det sinnet som handler vil bli overført pålitelig. Igjen, takk for de store kursene Takk for en flott kommentar og disse verdifulle innsiktene, jeg var glad for å høre fra noen som bruker AWS profesjonelt, og I8217m sikkert andre lesere vil sette stor pris på dette også. Interessant kommentar i forhold til IP-sikkerhetsgruppene. Det ville forklare hvorfor forsøket på å logge inn fra et annet land var mislykket. Det var også flott å høre om stedvalg. Dette er virkelig en viktig funksjon, og en som handler som deg, med AWS-opplevelse, kan og bør dra nytte av. Jeg er enig i at teknisk dyktige AWS-brukere fortsatt kan dra nytte av Amazon VPS for Forex trading. Som med ditt levende eksempel, er mange av punktene i denne anmeldelsen ganske enkelt ikke det samme som du enkelt kan overvinne alle utfordringene. Men jeg tror at vi begge er enige om to punkter: 1. AWS er ​​ikke en passende løsning for teknisk ikke-kunnskapsrike detaljhandelen Forex Traders. For ikke å fornærme noen som leser dette, kan jeg til og med ta dette et skritt videre: AWS er ​​ikke en passende løsning for Forex Traders som ikke er vant til å bruke AWS. Dvs. Du kan være teknisk dyktig i andre ting, men du trenger virkelig god forståelse av Amazon EC2 og andre webtjenester for å kunne klare alt på egen hånd og garantere oppetid for serveren. 2. Vesentligst er Free VPS som tilbys av Amazon, ikke tilstrekkelig for pålitelig handel med MetaTrader 4, spesielt hvis du vil kjøre flere forekomster. Jeg var glad for å se at du er enig med meg på dette, fordi hele sprøytenarkomanen rundt Amazon VPS for Forex er at it8217s 8220Free8221, og så snart du begynner å se etter å oppgradere til en kraftigere maskin (pluss på et annet sted) kostnadene går opp veldig raskt. Takk for den gode tilbakemeldingen på kursene mine. I8217m glad du nyter dem Kan jeg bare spørre om nysgjerrighet 8211 med din AWS-løsning, hvor mange MetaTrader 4-terminaler kjører du for øyeblikket og hvor mye RAM har VPS-serveren din, Takk for det store innlegget Takk for at du deler din personlige erfaring med Amazon Web Services. Basert på innlegget ditt, kan AWS være et gunstig alternativ for meg på veien når jeg har blitt mer komfortabel med virtuelle private servere. Jeg liker ideen om å ha kontroll over hvilke datasentre jeg har tilgang til. Slike fleksibilitet kan potensielt forbedre latens og utførelsesproblemer. Jeg jobber med AWS mye (som hele dagen hver dag mye) og med store dataløsninger. Jeg tror mange av dine bekymringer er gyldige, men det er en mangel på å forstå hva AWS er ​​og isn8217t. Som nirvous sier, er tilfeller hentet opp i en VPC som er et privat lite område for bare dine tilfeller for sikkerhet. Svært få VPS8217er som digitalt hav, linode etc. har denne typen sikkerhet på plass. VPC er ekstremt viktig, og det er mange mange måter du ganske enkelt kan låse deg ut bare ved en enkel feilkonfigurasjon. Jeg ser at Metatrader kan kjøre på Linux som jeg ville vurdere å foretrekke som et større flertall av ressursene dine kan brukes til applikasjonen i stedet for selve operativsystemet. Til slutt er AWS ikke bare servere. De gir en mengde ressurser som går utover det (data, nettverk, lagring, behandling, AI, planlegging etc8230), noen kan være nyttige for handelsmannen, noen ikke, men en handelsløsning bygget på AWS der brukeren ikke skal vurdere mye om den faktiske infrastrukturoppsettet ville være ganske interessant hvis there8217s er et marked for det. Kan være verdt å se på en plattform som dette rettet mot handelsmenn. Hva en flott oversikt Spesielt, VPC og Linux kommenterer veldig interessant. Selv om jeg ikke bruker Linux selv, kan jeg helt se hvor du kommer fra når det gjelder effektiv ressursutnyttelse. Sikkert, noe handelsmenn med avansert forståelse av AWS kunne utnytte. Faktisk er det så mye mer til AWS, selv trivielle ideer som å lagre tick-data på Amazon-servere, distribuere sofistikerte ML-algoritmer for å behandle dataene og koble dem opp til MetaTrader 4 via DLL for å sende forespørsler til handelsserveren 8211 som kan alle være via AWS. Hvilket renner pent inn i din kommentar rundt en bekymringsfri handelsløsning som er bygget på AWS for handelsfolk: 8220 Bruk det til å være vert for MT48217-er i skyen, eller mot en ekstra kostnad kan du koble til noen tungløftende analyser i din EA, pluss vi vil lagre automatisk dine broker8217s tick-data (som MT4 doesn8217t gjør nativt) .8221 Hvor stor ville det være at I8217d skulle kjøpe noe slikt. Heck viser seg at vi har så mange Amazon Arkitekter her, at jeg regner med at vi kunne løfte denne tingen av bakken selv. Personlig tror jeg at det er en god ide, selv om I8217m ikke er kunnskapsrik nok til å vite hva som skal undersøkes i virksomheten. Min dag jobber med å bygge og levere 8216disposable8217 ressurser som dette i e-handel plass på en sky agnostisk måte. Anyways, høres ut som en interessant idé å utforske, men jeg ville ikke ha bransjens erfaring å vite hva jeg skal bygge. Ping meg hvis du liker å disqus () noe mer. Det høres bra ut, jeg er interessert i å utforske videre. Disqus doesn8217t har et pm system 8211 kan du snakke med meg dine detaljer til email160beskyttet, og vi kan ta det derfra. Takk for innlegget Kirill. Jeg var nysgjerrig på Amazon Web Services og ønsket å vite om skyttjenesten var pålitelig for valutahandel. Din anmeldelse dekket mange viktige punkter som forhandlerne kan bruke til å ta informerte beslutninger. En stor avtalebryter for meg er at kundene må betale for å få tilgang til teknisk støtte. Støttetjenester skal pakkes med skygtjenesten og komme uten kostnad for kundene. Siden jeg har liten erfaring med virtuelle private servere, trenger jeg tilgang til teknisk støtte, og derfor kan AWS ikke være den beste VPS-tjenesten for folk som meg. Jeg vil vurdere Photon VPS som de synes å tilby mange fordeler. Takk for tilbakemeldingen Alim. Glad du fant denne anmeldelsen nyttig Vel, jeg er enig med deg. Med de situasjonene. Vaz er det verste valget for valutahandlere. Hvis handelsmenn googler gode forex-vps der ute, vil det finne gode forex-vps som er billigere og gir god support. me mysef bruker socialvps og fornøyd med sine priser

No comments:

Post a Comment