Wednesday 4 October 2017

Forex Olje Nyheter


Råolje Valutakurs Oljepris Valutakurs Olje er en av de mest populære råvarene i handelsverdenen, og handles i de fleste av de ledende Forex - og binære alternativplattformene. Prisen på råolje svinger ut fra en rekke faktorer, inkludert et antall politiske faktorer, en rekke naturkatastrofer og avvik i valutamarkedene. Olje futures tillater handelsmenn muligheten til å skaffe olje i fremtiden til en avtalt pris, og denne form for handel gir ofte mer fleksibilitet enn det som kan oppnås ved å handle olje alene. WTIUSD Priser Olje futures markedet er sitert som WTIUSD, West Texas Intermediate (også referert til som Texas Light Sweet) vs USD (US Dollar). Disse futures handler på New York Mercantile Exchange, NYMEX. Prisen på råolje sitert i amerikansk valuta og er basert på BBL eller fat olje. Alle som planlegger å investere i råolje futures bør se WTIUSD diagrammer for trading trender. Disse sitatene vil alltid være kun i USD, og ​​ingen annen valuta er notert når du byder på oljeaksjer. Det er ofte vanskelig å kartlegge oljeprisretningen, men det er ingen tvil om at olje futures direkte påvirker Forex og binære opsjonsmarkeder. Selv om energ økonomer har gjort store fremskritt de siste årene i å prognostisere oljeprisen på kort sikt, kan de fleste prognosemodeller ansatt av oljemarkedsanalytikere ikke avhenger av. Råoljeprisen endres jevnlig, og disse svingningene kan tilskrives en rekke faktorer, blant annet politiske hendelser og naturkatastrofer. Av denne grunn er det viktig for handelsmenn å holde seg oppmerksom på den siste råoljeprisen før handel, og DailyForex-handelskortet kan hjelpe deg med dette ved å gi daglige oppdateringer på råoljeprisen. Få de nyeste oppdateringene nedenfor Råolje Siste oppdateringer WTI Råolje-markedet falt i utgangspunktet på mandag, men fant nok støtte på det 50-dagers eksponentielle glidende gjennomsnittet for å snu og danne en hammer. WTI-råoljemarkedet sprang litt på dagen på fredag, da det 50-dagers eksponentielle glidende gjennomsnittet har tilbys nok støtte for å gi markedet flytende. Oljemarkedene falt betydelig i løpet av torsdagssesjonen og nådde det 50-dagers eksponentielle glidende gjennomsnittet. Naturgassmarkedene hadde en hakkete dag på torsdag, da 2,75-nivået fortsetter å være litt av en magnet for pris. WTI råolje markedet begynte først på onsdag, men fortsatte å finne motstand nær 54,50 nivå. Naturgassmarkedene hadde en litt positiv økt på onsdag, og rydde 2,75-nivået. WTI Råolje-markedet hadde en veldig flyktig økt på tirsdag, og begynte å falle under 53,50-nivået. Naturgassmarkedene dyppet i utgangspunktet lavere i løpet av dagen på tirsdag, men så smalt inn i 2,75-nivået. WTI Råolje-markedet forsøkte først å samle på mandag, men mislyktes igjen. Naturgassmarkedene gikk ned på åpningen mandag, da vi fortsetter å se bearish trykk i dette markedet. WTI Råoljemarkedet falt om dagen på fredag ​​da vi fortsetter å se en betydelig volatilitet like under 55-nivået. WTI Råoljemarkedet rallyer i løpet av dagen på torsdag, da byggelagerene var mindre enn forventet. Naturgassmarkedene prøvde å samle seg under økten på torsdag, men snudde seg om til å danne et veldig baisse lysende lys. WTI Råolje-markedet prøvde å samle på onsdag, men ga tilbake gevinsten og endte med å falle helt ned for å fylle gapet fra forrige sesjon. Naturgassmarkedene gikk også frem og tilbake på onsdag, og viser mye volatilitet. Oljemarkedene gikk i løpet av dagen på tirsdag etter at OPECs oljeminister foreslo at vi skulle se nærmere 100 overholdelse av produksjonsnedskæringer. Naturgassmarkedene falt ganske betydelig i løpet av dagen da vi skred gjennom 2,75-nivået. WTI-råoljemarkedet falt opprinnelig om dagen på fredag, men vendte seg om til å danne en bit av en hammer. Naturgassmarkedene rallied på fredag, men ga tilbake alle gevinster for å danne en skytingstjerne. WTI-råoljemarkedet falt opprinnelig om dagen på torsdag, men fant nok bullish trykk for å snu seg og vise tegn på styrke. Naturgassmarkedene økte tapene i løpet av dagen på torsdag, da vi fortsetter å bryte ned. WTI Råoljemarkedet rallyer først i løpet av dagen på onsdag, men fortsetter å vise ganske mye volatilitet. Naturgassmarkedene rally om dagen på onsdag, men vendte om til å danne en skytingstjerne som 3-nivået tilbød altfor mye i veien for motstand. WTI Råolje markedet rallied betydelig i løpet av dagen på tirsdag, studsende av 53 nivå. Naturgassmarkedene forsøkte først å samle seg om dagen på tirsdag, men så snudde seg for å danne et negativt lys. Få dagens daglige råolje og naturgassprognose for 14. februar 2017 her. WTI Råolje markedet rallied på fredag, som vi fortsetter å bang rundt i den siste konsolideringen. Jeg kan ikke gjøre et betydelig argument for å kjøpe naturgass noen gang og helt ærlig til enhver pris. WTI Råolje markedet rally om dagen på torsdag, og viser tegn på støtte enda en gang. Naturgassmarkedene prøvde å prøve å samle seg om dagen på torsdag, men vendte seg om til å danne en skytingstjerne. WTI Råolje markedet rally om dagen på onsdag, selv etter at vi får en veldig bearish melding som kommer ut av varelagerets indikator. Naturgassmarkedene falt først i løpet av økten onsdag, men snudde seg om til å danne en hammer. Brent rå futures var trading opp på 55,41 under torsdag asiatisk økt, opp 0,5 prosent fra deres siste lukk. Crude markeder falt på tirsdag, og WTI klasse selvfølgelig var ikke annerledes. Naturgassmarkedene skutt høyere på tirsdag, da vi fortsetter å sprette fra 3-regionen. Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i denne nettsiden, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon direkte til megleren. Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i denne nettsiden, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon med megleren direkte. Premiere Forex trading news site Grunnlagt i 2008, er ForexLive den fremste Forex trading nyhetssider som tilbyr interessant kommentar , mening og analyse for ekte FX trading fagfolk. Få den siste bryte valutahandel nyheter og nåværende oppdateringer fra aktive handelsfolk daglig. ForexLive blogginnlegg har ledende tekniske analyse kartleggingstips, forexanalyse og kursparhandelstutorials. Finn ut hvordan du kan dra nytte av svingninger i globale valutamarkeder og se vår realtids forex-nyhetsanalyse og reaksjoner på sentralbankenes nyheter, økonomiske indikatorer og verdensarrangementer. 2017 - Live Analytics Inc v.0.8.2659 HØY RISIKO ADVARSEL: Valutahandel gir et høyt risikonivå som kanskje ikke passer for alle investorer. Utnyttelse skaper ytterligere risiko og tap eksponering. Før du bestemmer deg for å handle utenlandsk valuta, vurder nøye investeringsmålene dine, erfaringsnivået og risikotoleransen. Du kan miste noe eller all den første investeringen investerer ikke penger som du ikke har råd til å tape. Opplær deg selv om risikoen forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finans - eller skatterådgiver hvis du har spørsmål. ADVISORISK ADVARSEL: FOREXLIVE gir referanser og lenker til utvalgte blogger og andre kilder til økonomisk og markedsinformasjon som en pedagogisk tjeneste til sine kunder og prospekter, og støtter ikke meninger eller anbefalinger fra bloggene eller andre kilder til informasjon. Kunder og prospekter anbefales å nøye vurdere vurderingene og analysene som tilbys i bloggene eller andre informasjonskilder i sammenheng med klienten eller prospektene, individuell analyse og beslutningstaking. Ingen av bloggene eller andre kilder til informasjon skal anses som en track record. Tidligere resultater er ingen garanti for fremtidige resultater, og FOREXLIVE anbefaler spesielt kunder og potensielle kunder å nøye gjennomgå alle krav og representasjoner fra rådgivere, bloggere, pengeforvaltere og systemleverandører før du investerer penger eller åpner en konto hos en hvilken som helst Forex-forhandler. Eventuelle nyheter, meninger, undersøkelser, data eller annen informasjon som finnes på dette nettstedet er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investerings - eller handelsrådgivning. FOREXLIVE frasier seg ethvert ansvar for enhver tapte rektor eller fortjeneste uten begrensning som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Som med alle slike rådgivende tjenester, er tidligere resultater aldri en garanti for fremtidige resultater. Vise berøring Klikk hvor som helst for å lukke. Kryseolje er et naturlig forekommende flytende fossilt brennstoff som kommer fra planter og dyr begravet under jord og utsatt for ekstrem varme og trykk. Råolje er en av de mest etterspurte råvarene, og prisene har økt betydelig i nyere tid. To hovedmål for prising av råolje er USA WTI (West Texas Intermediate) og United Kingdoms Brent. Forskjellene mellom WTI og Brent inkluderer ikke bare pris, men også oljetype, med WTI som produserer råolje med forskjellig tetthet og svovelinnhold. Etterspørselen etter råolje er avhengig av globale økonomiske forhold og markedsspekulasjon. Råoljeprisen er vanligvis målt i USD. Selv om det har vært diskusjoner om å erstatte USD med en annen handelsvaluta for råolje, har det ikke blitt truffet noendelige tiltak. CRUDE OIL Nyheter og analyse av Jamie Saettele, CMT av Tyler Yell, CMT av Walker England av Tyler Yell, CMT av Jamie Saettele, CMT Last Flere artikler av Ilya Spivak av Ilya Spivak av Jamie Saettele, CMT av Jamie Saettele, CMT av Ilya Spivak av Oliver Morrison av Tyler Yell, CMT Bekreftelse Takk for din forespørsel Du vil motta din prognose via e-post innen kort tid. Markedsdata Markedsdata er oppgitt for handelsdagen. Markedsdata er oppgitt for handelsdagen. Utløpskalender A: Faktisk F: Prognose P: Forrige DAILYFX PLUS PRISER CHARTS RSS Tidligere resultater er ingen indikasjon på fremtidige resultater. DailyFX er nyhets - og utdanningswebstedet til IG Group. Velkommen til Gold Crude Research Ive har handlet de siste årene, men har aldri følt at jeg hadde den handlendekanten jeg hørte om med hensyn til konsistente resultater og en nøyaktig plan for å jobbe mot . Siden jeg ble med i Gold Crude Research-teamet, har ikke bare resultatene mine endret, men også tankegangen mot hva jeg gjør. Comex-tjenestene du ga meg, var flott, jeg planlegger å oppgradere meg selv til Ultimate snart. Takk Gold Crude Research Team. GCRT har gitt meg en helt ny måte å se på markedet og nærmer meg handelen. Min handel er helt forandret med Gold Crude Research Team. Jeg pleide å være opp og ned å gjøre langsiktig handel fordi jeg ikke kunne stå som -50 eller -100 pips. Siden jeg fant dere, vokser jeg kontoen min stabil En annen god måned, litt over 70 Langt de beste investeringene jeg har laget av min tid og penger i livet mitt. Mange takk til Gold Crude Research Team. Jeg føler meg veldig heldig å ha personlig vært med i dette systemet. Oppnå langsiktig suksess i handel og etter min mening, i livet selv. Når jeg ser på potensielt å investere i en hvilken som helst form for Forex Market, spør jeg meg selv, er det lett. Fungerer det, og enda viktigere kan jeg gjøre det. Gold Crude Research Team har eliminert alle tvetydighetene og gjort handel enklere. Jeg startet med tysk 30 (DAX). Dette er ideelt for nybegynnere og folk som meg, jeg skulle ønske jeg gjorde dette 3 år siden. Alt takk til dere. Mye kjærlighet. Dette er ekstremt lett å forstå. Selv om du ikke vet noe om Forex trading, vil de lede deg i riktig retning. De vil vise deg BuySell-soner. Du vet når du skal komme inn. Prøv deres Forex Gold-pakke, du vil bli glad i det lange løp. Mine handler har blitt bedre hver gang jeg bruker Forex Gold Package. Så jeg trodde at Id dele det med deg folk. Jeg hadde så mye moro jeg kunne ikke sove Forex Gold pakke er et fantastisk program for å veilede deg i handler. Det gir meg så mye tillit når jeg gjør en oppføring, og viser meg ganske bra når momentum er utmattet og tid til å avslutte min handel. Holde opp de gode jobbene gutta Ser fram til oppgraderingene. Dette er for mye moro jeg har jobbet med Gold Crude Research Teams i fire uker to uker med demo og to uker med en live-konto. Jeg ser også PMDene på EURJPY, USDJPY, sammen med diagrammet som gir overdrevne viser av euro-diagrammet. Det viktigste er at jeg nå har blitt utrolig stingy og unemotional. For første gang på 5 år går kontoen min nordover. Etter min mening er Gold Crude Research-teamene kjempebra. Jeg har handlet Forex i et par år, og jeg er en av gutta som har kjøpt alle roboter og alle svindelene som følger med og det er fint å endelig finne noen mennesker som gjør hva de sier og gjør det levende. Du kan faktisk gå inn der og se det skje, og du kan virkelig ikke få det hvor som helst annet jeg har handlet for å gå i 5 år nå, og har hatt mange opplevelser som spenner i timer med teknisk analyse for å gi Forex-signaler, administrere kontoer og til og med administrerende direktør av min egen Forex Educational Management Business, men hva jeg har lært av Gold Crude Research-teamet, er utenfor øyeåpningen. Med disse teknikkene hadde jeg ikke annet enn fortsatt suksess. Hvordan vi kan tilby konsistent lønnsomt signal Våre signaler blir levert av profesjonelle handelsfolk som har stor erfaring i finansmarkedet. Vi don3020720914 bruker noen såkalte holly grail roboter, indikatorer. Vårt handelsfolk analyserer makroøkonomi, benytter matematisk beregning, analyse mellom markedsforhold for å finne ut de beste belønnede mulighetene for å inngå handler. Dessuten har direktøren for handelsmannen Roy Roy noen hemmelige strategier som forbedrer vårt valutasignal og gjør det populært for alle fra nybegynnere til eksperthandlere verden over. Hvem vil være mest nytte av signalet vårt Forex Trading kan være godt for å investere i finansmarkeder. Dette er definitivt en pålitelig inntektskilde for langvarige, risikobevisne handelsmenn. Våre signaler er også svært gunstige for slike klebrig handelsmenn siden vår forex trading strategi er godt strukturell, har standard SL og TP nivåer, har liten trekk ned og konsistens i å tjene penger. Av denne grunn gir vi noen ekstra fordeler i vår Real Investor Package. Fordeler med våre Forex Comex-signaler

No comments:

Post a Comment