Friday 24 November 2017

Millionaire Forex Tradere Hemmeligheter Royal Strand


. , -. , -,. . ,,,,,,,,. ,,,,,. , -, -,,. ,,. ,,,. . ,,,. ,,. ,. :. ,. ,,. . -,. ,. ,. ,. ,,. , 2000, 20000,. -. -,. ,,. :,. ,. ,. 1969. Quantum (-). Quantum. ,. ,,. . 1965. . . . . 5,. ,. (),. . ,. ,,. . 18, 12415 2. 2003-2006 Barclays. : 2. ,. ,. : -. 70-. , 400, 200. ,. ,. ,,,. ,. 21:,:. ,,, -,. ,. FXFINPRO CAPITAL. ,. . :. :,,, (Forex), (CFD),,,. ,. ,. ,,,,. ,,,,, -. ,: fxfinpro PFX Financial Professionals Limited, HE 237840. 82 Nikou og Despina Pattichi Avenue, Maritania Court, Office 101, Kato Polemedia, 3070 Limassol, Kypros. PFX Financial Professionals Limited (CySEC) 19313. PFX Financial Professionals Limited (MiFID): PFX Financial Professionals Limited,,,,:,,, (Forex), (CFD),,,. ,. ,. ,,,,. ,,,,, -. ,: fxfinpro PFX Financial Professionals Limited, HE 237840. 82 Nikou og Despina Pattichi Avenue, Maritania Court, Office 101, Kato Polemedia, 3070 Limassol, Kypros. PFX Financial Professionals Limited (CySEC) 19313. PFX Financial Professionals Limited (MiFID): PFX Financial Professionals Limited,,,,:,,, (Forex), (CFD),,,. ,,,,. ,,,,, -. ,. FXFINPRO CAPITAL PFX Financial Professionals Limited. HE 237840 (CySEC) 19313. CIF PFX Financial Professionals Ltd 24 2016. , Hvorfor Daghandlere kan gjøre store avkastninger, men Aren8217t Millionærer I denne artikkelen ser jeg på hvorfor mange vellykkede daghandlere aren8217t er skitten, hva hindrer dem i å være så og hvordan daghandlere (eller noen) kan øke sin rikdom. Enten du er en daghandler, ønsker å være eller vil bare forstå hvorfor fortjenesten eller inntektene øker, er det noe i denne artikkelen for deg. Daghandlere kan gi gode avkastninger de må, hvis de håper å leve fra markedene. Men hvis de gir god avkastning, hvorfor ikke du høre om flere millionær - eller milliardærsdagshandlere Mesteparten av dagen handler spare penger for å finansiere sin handel og starter derfor vanligvis med 30.000 til 40.000 for dagskursbeholdninger, 2000 for valutahandel og 3500 for dag trading futures (som ES). For å se potensialet for dagshandel med hvert marked, les hvor mye penger kan jeg gjøre som en daglig handelsmann. Individuell trader ytelse varierer selvfølgelig, men den artikkelen fremhever at konsekvent å lage 10 eller 20 (eller mer) en måned er ganske mulig. Når folk hører at de vanligvis reiser følgende spørsmålkommentarer: Hvor er alle millionærdagshandlere da På en 50 000 konto, som gjør 20 per måned (og glemmer enda høyere avkastning), dobler du kontoen hver 4. eller 5. måned. Igjen, hvor går det med daghandel i milliardærer Hvorfor handler handelsmenn andre med penger og gjør 100 års avkastning som sikringsfondssjef De største hedgefondene gjør 20 eller 30 om året, og ofte ikke konsekvent, så en daglig handelsmann gjør 10 per måned er insane8230 hvis de virkelig kan gjøre det, hvorfor er de som administrerer andre people8217s penger Hvorfor don8217t hører jeg om noen som lager 120 per år, bortsett fra når han prøver å selge meg noe som en bok, abonnement eller trading kurs Few Day Trading Millionaires Først, det er en antagelse at det er mange dagers handel millionærer fordi dagshandelen ern8217t snakket virkelig om på fjernsynsvirksomhet eller på nyheten. De fleste daghandlere jobber hjemmefra og de fleste har svært lave offentlige profiler. Du hører mye mer om investinginvestors, ikke dagens handelsdagshandlere. Når det er sagt, er det mange dagers handel med millionærer i forhold til det totale antall mennesker den dagen handler. Det er en svært sannsynlig setning8230.Det er svært få millionærer i et hvilket som helst felt sammenlignet med hvor mange som er involvert i det feltet. I alle felt er det et bredt utvalg av inntekter, og sjelden (hvis noen gang) er det en stor samling rett øverst på lønnsskalaen. I stedet er inntektene spredt, fra nesten ingenting til millioner i året, med de fleste deltakerne gruppert et sted rundt midten. På andre felt kan du være veldig god til noe og ikke være millionær, og så er det med handel. En annen grunn til at det er få dagers handel med millionærer, er at svært få lykkes ved dagens handel i første omgang, og det tar lang tid å mestre. Bortsett fra den statistiske usannsynligheten at alle gode handelsmenn kan være millionærer, er det andre mer konkrete grunner til at de fleste, til og med store, daghandlere er 8217 millioner dollar. Disse grunnene inkluderer den 8220 personlige taket 8221 og 8220markedet taket. 8221 Dag Trader Personlig Taket I livet finner de fleste et inntektsnivå de er komfortabelt med og holder seg der. De vil kanskje ha mer penger, men gjør lite arbeid for å faktisk gjøre det til en realitet. Dette kalles det personlige taket. It8217 er en motstand som forhindrer oss i å utvikle seg, uten et vesentlig skifte i psykologi, til neste stadium for å tjene mer penger. Det er alltid et annet personlig tak over oss skjønt, og til slutt treffer vi en vi kan komme gjennom. De fleste slår et personlig tak på hva den gjennomsnittlige inntekten til befolkningen er. Noen slo det deres tidligere (basert på muligheter, ønsker og ferdigheter), noen slo det senere. Men til slutt treffer vi alle et poeng hvor å tjene penger blir mye vanskeligere, eller ikke verdt bryet (selv om du vil ha det). Du kan tjene mer penger, men det personlige taket gjør det vanskelig. Daghandel er ikke annerledes. En næringsdrivende kan bestemme (eller bli sittende fast ved) en inntekt på 2000 per måned, da det er bra for deres livsstil. En annen slutter ikke til de gjør 50 000 i måneden, men så kan de synes å gjøre mye mer enn det. Overalt i livet rammer vi grenser der det tar ekstremt arbeid å bevege seg videre, og så er det med dagshandelen. Det personlige taket er for det meste psykologisk, men det er også bare livet. Sykdom, relasjoner, dødsfall, ferier, naturkatastrofer, personkatastrofer, babyer, drama, følelser82 Det er mange ting som kan avlede oss akkurat når det virker som om vi kommer på rette spor. Ser det alltid ut som du blir sidetracket rett før du tror at du skal ha et gjennombrudd That8217s det personlige taket tar på seg mange former. Å bryte gjennom det betyr mye arbeid og ofte personlig offer og for mer penger. For noen er det verdt å bryte gjennom, for andre er det ikke. Tro og verdier bidrar også til det personlige taket. Penger har aldri vært min motivator for handel, heller min motivator er frihet. Så jeg handler i noen måneder, og så ta vanligvis noen måneder. Penger er de eneste tingene dagene handler om, de kan bare handle i dag, så de har tid til å forfølge andre lidenskaper. Mens noen mennesker kommer til handel for penger, gjør de fleste av de dagene jeg kjenner, det fordi de ikke ønsker å tilbringe 8 timer på et kontor og to timer i trafikken. Livskvalitet er mer enn å tjene penger selv, selvfølgelig, og bidrar til mitt eget personlige tak i form av penger. Når det gjelder frihet skjønt, har taket blitt knust åpen. Jeg pleier å tjene så mye penger som det kreves for å opprettholde den friheten siden mitt motivator. What8217s det typiske personlige taket Daghandlere jeg kjenner, gjør vanligvis mellom 40.000 og 300.000 per år, og arbeider for seg selv. Når du kan lage 40 000 år konsekvent der, er det virkelig en grunn hvorfor du kan gjøre 60 000 eller 100 000. Og likevel forblir faktum, folk finner et sted de er komfortable på og vanligvis stopper der. For å øke inntekten you8217ll må utvikle seg veldig sakte, marginalt økende stillingsstørrelse. Prøv å hoppe inntektsnivåene for fort, og følelsene dine vil trolig få det beste av deg, noe som fører til en bakoverglass. Det personlige taket er en konseptuell, men en veldig ekte ting. Day Trading Market Ceiling Det er også et Day Trading Market Ceiling. En vellykket daghandler (ikke en investor selv) vil etter hvert få tak i det, da markedet ganske enkelt kan imøtekomme en uendelig økende stillingsstørrelse for en bestemt strategi. For å gjøre mer, må handelsmannen enten endre strategien eller handle noe annet, og dette kan eller ikke virke. Endre en ting, og du kan antar at alt annet vil forbli det samme. For å oppnå avkastningene som er diskutert i 8220Hvordan mye Daghandlere gjør, blir 8221 flere handler gjort hver dag. Handler vil sannsynligvis bare vare et par minutter. Mens flere millioner av dollar verdier av aksjer, futures eller valutaer kan endres hender i løpet av par timer, har daghandlere nøyaktige inngangspunkter. Derfor er posisjonsstørrelsen begrenset til likviditetsvolumet (volum) tilgjengelig i det øyeblikk en forhandler trenger inn og ut av handelen. Investorer, hedgefond og verdipapirfond kan akkumulere eller avhende stillinger i løpet av uker, dra nytte av dager eller til og med uker som er likvide. Daghandlere don8217t har den luksusen. Det handler ikke om en aksje handler millioner av aksjer om dagen hvis det bare er 100 aksjer tilgjengelig når de trenger å ta handelen (basert på strategien) that8217s alt de får. Det er et ekstremt eksempel, men på et hvilket som helst tidspunkt er det en uendelig likviditet tilgjengelig8211.Det er hva det er, og det betyr at det er en grense for hvor stor en stilling du kan akkumulere og avhende når strategien krever det. Basert på personlig erfaring, i dagskurs forex ville jeg være komfortabel å ta mer enn 5 standardpartier på en dagshandel. Noen kan ta mer, de fleste handelsfolk ville ta mye mindre. Å ta en større mengde vil bety betydelig økt risiko for glidning eller delvis fylling (du ender opp med hele posisjonen ved å miste handler, men bare delvise posisjoner på noen vinnende handler). Mulige gevinster oppnådd ved å ta en større posisjon kompenseres av disse negative faktorene. Ved 10: 1 eller 15: 1 utnytte en forex dag trader8211using en dag trading forex strategi ligner min 8212 kan cap ut på rundt en 50.000 til 60.000 konto. Utover det kan de finne små ekstra gevinster, med mindre de endrer sin strategi, tar lengre sikt, eller strever sine oppføringer og utganger til forskjellige priser. Endring av en strategi for å imøtekomme en større posisjon er at det er en dårlig ting, men det tar ytterligere forskningspraksis time8230 og er det verdt det. Bare hver enkelt person kan svare det for seg selv. I ES futures-markedet drar jeg ut på ca 10 kontrakter, og det krever bare en 35.000 til 65.000 konto (kanskje enda mindre avhengig av hvor mye du risikerer per handel). Det er ingen grunn til å handle mer etter min mening. Kunne du dag handle flere kontrakter? Sikkert, du kan sikkert komme unna med 100 kontrakter, noen daglige trades8230, men hvorfor det ville ta lang tid å jobbe med å bære slike stillinger, og selv å handle noen få kontrakter kan produsere en god levetid. Det samme gjelder for aksjemarkedet. Selv i en meget flytende aksje eller ETF som SPDR SampP 500 (SPY) vil du treffe en grense for hvor mye du effektivt kan handle på en kort tidsramme. Det kan være en stor grense, du slår det. For å se minimumsbeløpet for kapitalen du trenger for dagshandel, se Hvor mye trenger jeg å bli dagdriver. Bunnlinjen er at du treffer en grense på hvor mye kapital du kan bruke effektivt, og utover det vil din prosentvise avkastning sannsynligvis reduseres. For eksempel er it8217s mye enklere å gjøre 10 per måned på en 20.000 konto enn det er å gjøre 10 per måned på 20.000.000. Det betyr at daghandler har en tendens til å trekke ut alt fortjeneste utover deres 8220 effektive kapitalgrense. 8221 Så en 50 000-dagers handel forex-kontoer forblir en 50 000 konto og månedlig fortjeneste trekkes tilbake og brukes (som alle andre jobber) eller tildelt noe annet. Med andre ord beholdes kontoen ikke på ubestemt tid, den næringsdrivende eller markedet kan ikke tåle at det er tak8230psykologisk, naturlig (liv) og strukturelt (marked). Utvide din fortjeneste Potensiell Hvis ikke dagen handler gjøre noe utenom dagen trading8211 som å investere noen av inntektene (færre markedslofter med å investere) eller starte en bedrift8211 er det lite sannsynlig at de får millioner av et år de drømmer om. For de fleste dagene handler det mellom 500 og 3000 en god dag8230.det synes å være taket for de fleste handelsmenn jeg kjenner. Noen dager er høyere og noen dager er lavere. Faktor i noen taper dager også og å gjøre 50 000 til 200 000 per år dag handel er en mer fornuftig forventning. Hvis du er god. Lagre noe av det og til slutt ha mer enn en million dollar i eiendeler er en mulighet. Da jeg var ung, trodde jeg at dagshandelen var den eneste måten å handle på markedet82308221Skriv investing8221 Mine synspunkter har endret seg som I8217ve blitt eldre. Hver dag bør næringsdrivende investere, legge bort for en regnfull dag og utvikle sin handelsferdighet på tvers av lengre tidsrammer. I motsetning til dagens handel er investeringen mindre begrenset. Du kan kjøpe hver aksje i flere dager om du føler deg som den (forutsatt at den passer til investeringsstrategien din) 8230 helvete, du kan kjøpe hele selskapet. Warren Buffett er et godt eksempel på det. Hvis du er en daghandler, i tillegg til dagen som handler og investerer noen av fortjenesten din, skaper du også en annen inntektsstrøm. Det trenger ikke å være handelsrelatert, men har en annen inntektsstrøm. It8217s personlig økonomi 1018230 Daghandlere og deres produkter Jo mer kapital du har det vanskeligere, det er å finne steder å sette den kapitalen på jobb. Dette er grunnen til at store hedgefond typisk har lavere prosentvis avkastning enn enkelte forhandlere. It8217s sammenligner epler med appelsiner. Store midler kan fortsette å ta på seg mer kapital, men fordi deres bransjer typisk er langsiktige. Kortere siktfonde kan akseptere ekstra midler bare ved invitasjon. Daghandlere vanligvis don8217t handler for andre mennesker fordi en gang vellykket de trenger ikke å8230 er det ingen fordel. Hvis en daghandler har en 50 000 forex-konto (og det er deres 8220 effektive kapitalgrense8221) og kan gjøre 10 per måned, godtar mer kapital ikke at det gjør noe. Avkastning vil trolig falle, og selv om betalt en prosentandel av overskuddet på de ekstra midlene det ikke kan lønne seg. Hvis daghandleren bare ønsker å handle opp til 50 000 (husk at det er utnyttet), er den eneste grunnen til å akseptere utenforkapitalen at de har mindre enn 50 000 selv. Men det lønner seg bare å akseptere kapital opp til din 8220effektive grense. 8221 For hver handler og strategi vil dette være litt annerledes. Hva med speilhandel (hvor andre handelsfolk kopierer en handel med trader8217). Vel, hvis jeg føler at jeg kan ta stilling til hva jeg tror markedet kan imøtekomme på), hvorfor vil jeg ha hundrevis av andre som skal slå inn i Markedet på nøyaktig samme øyeblikk som meg Snakk om slippage (for folket speiler, ikke for meg). Det fungerer for noen strategier, ikke for andre. Hvis en daghandler ønsker å tjene mer penger, kommer de enten opp med flere strategier (men så er det spørsmålet om å ha tid og mentalt fokus for å implementere dem alle sammen og vi står overfor taket) eller de kommer opp med en måte å skape inntekt på utenfor handelen. Hvis de elsker handel, kan dette innebære å skrive bøker, selge kurs eller starte et nettsted eller et chatrom. I den virkelige verden utvikler flere strømmer en del av personlig økonomi 101. Alle bør ha flere inntektstrømmer. Selv om det bare er å investere i enkelte utbyttebeholdninger. Den sekundære inntekten må ikke være handelsrelatert, men noen kilde til videregående inntekt er god, forutsatt at it8217s er effektiv og du liker å gjøre det. Endelig ord på dagen Trading Millionaires Interessant, dag handelsmenn med høyest avkastning can8217t utnytte mye utenforkapital. Det er både en personlig grense at hver person føler seg komfortabel handel, og det er også et fysisk maksimum som hver dag handelsstrategi og marked vil nå. På kortsiktige bransjer er denne grensen høyest. På et visst punkt tar en større posisjonsstørrelse faktisk å redusere avkastningen. Dette er hva vi kan ringe til effektiv kapitalgrensebegrensning. Når en handelsmann har rammet sin grense, er det ganske vanlig for de handelsmenn å tilby sin kunnskap til andre. Mens noen er skeptiske til dette (8220Hvis du gjør så mye dagshandel, hvorfor lærer du andre, og ikke sitter på en strand et sted8221 Merk: I8217ve har brukt et helt år på stranden og ble lei ut av tankene mine. Sitte rundt gjør ingenting er ikke min ide om å oppfylle livet.) Det er bare en metode for å skape flere strømmer av inntekt, en praksis oppmuntret i de fleste personlige finansbøker du leser. Også å hjelpe andre har mange fordeler8230 gir et positivt og personlig element til en industri som er tøff og ensom for de fleste daghandlere. Hvis du ønsker å handle daglig for å tjene millioner om året, blir du sannsynligvis skuffet. Veldig få daghandlere, eller til og med mennesker i andre yrker, lager millioner om året. Det tar mer enn bare å være bra på noe å bli rik 8230.og bli stor er mye arbeid i seg selv. Det krever også mye personlig disiplin utenom daglig handel, for eksempel ikke å bruke alt du gjør. Hvis du virkelig ønsker å tjene mye penger, må du sannsynligvis etablere flere inntektstrømmer og investere noe av det du lager. Hvis du bare handler i dag, kan du bli millionær i løpet av en årrekke, men bare hvis du sparer, kan du ikke øke gjelden, og investere noen av dine inntekter, akkurat som folk i normale jobber. Og gjør alle disse tingene isn8217t enkelt heller. Av Cory Mitchell, CMT Cory, utmerket artikkel8230 Du slår virkelig neglen på hodet på flere punkter. I8217m er ikke drevet av penger, men heller av mitt behov for mental stimulering og akkumulering av kunnskap (smeltet rundt søket etter det perfekte håndverket brew8230 som jeg håper jeg aldri finner). I8217m er ikke drevet av penger så mye som jeg er ved at jeg ikke trenger å VÆRE OM penger. I8217m er ikke drevet av penger nesten like mye som behovet for fullstendig autonomi over ting som påvirker livet mitt. Ingen sjefer, ingen HR8217s å kunstig imponere slik at de tar meg, ikke mer barnevakt 10 timer 29 år gamle med null motivasjon. Og likevel kan jeg nå støtte meg selv handel, selv om jeg har et par servicevirksomheter å være opptatt og møte mennesker (handel er en ensom forsøk, og tar stresset av min handel siden jeg DON8217T må tjene penger i dag hvis jeg jobber i8217m) , jeg har opplevd avtagende avkastning i å føle seg utfordret, noe som alltid har drevet meg. Det som snakker direkte til et annet flott poeng av din8230.diversifying bort fra handel og inn i andre inntektsstrømmer, uansett hva det kan være. I8217d være remiss hvis jeg ikke hadde en ulempe for å være en vellykket handelsmann, noe som i8217ve blir oppmerksom på nylig. Da jeg var yngre, var jeg ganske lett å gå, litt av en partier. Men for å eliminere de tingene som alltid dratt på mine handelsegenskaper, blir følelsene mine, i8217ve, denne hjerneblokkerende roboten, altfor raskt løper av statistikk eller detaljene bak den nyeste algoritmen som Facebook bare er designet for å squash sine konkurrenter. Jeg må finne en måte å løsne og gi slipp på handel når jeg ikke handler i8217m. I8217ve leste av veggadehandlere som gjorde de store pengene og falt i et liv av party8217s, narkotika, biler osv. Og absolutt don8217t vil gå dit, men jeg må finne uttak hvor jeg kan være den gamle meg, uten å miste kanten som fikk meg her8230 Kanskje that8217s den nye utfordringen8230 Alle gode ting. Igjen, enestående artikkel, bidro til å gi litt klarhet om at jeg tror jeg var ute etter8230 Cory Mitchell, CMT sier: Jeg kan forholde seg til det du sa. Du påpeker noe viktig8230. De fleste nye handelsfolk don8217t vet at handel faktisk kan være en ganske kjedelig og isolerende hvis du bare gjør det hjemme alene. Dette kan knuse seg selv hvis det brukes til et travelt arbeidsmiljø. Jeg holder en veldig travel kalender utenfor for handel for å oppfylle de sosiale aspektene som mangler på grunn av å jobbe hjemme. Jeg tror jeg har funnet balansen mellom å kunne slippe utenfor handel og holde den disiplinert mens jeg handler. Jeg lagde litt regel om ikke å snakke om handel med folk med mindre de spør, fordi det er litt for lett å gå seriøst og muligens fremmedgjøre folk med avanserte konsepter. Utenfor handel, hold det lys David Green sier: Hei Jim. Det er akkurat hvor jeg er. Hvis du har tid til å formidle noen utbygginger du har i dette området, elsker I8217d å høre dem. Beste ønsker for å finne den balansen, David. Flott artikkel Cory. Fint å gå tilbake og se det store bildet hver så ofte. Jeg er sikker på at nesten alle handelsmenn starter med den drømmen om å ha lyst til å lage en million det første året. Å være i stand til å gjøre en 6-lønn på halvparten av en vanlig jobb er en god prestasjon. Jeg er sikker på at du allerede har gjort undersøkelsen din til langsiktig investering. Men for noen nyttige opplysninger i dette området har Tony Robbins en flott bok 8216Money 8211 Master the Game8217. Spesielt delen om replikerende Ray Dalio8217s All Weather Fund. Legg igjen en kommentar Avbryt svar Følg oss Få varselsvarsler Kategorier Siste innlegg Top innlegg amp Sider Twitter Feed 2015 Vantage Point Trading Få handelsideer Pro Trading Tutorials Gratis, Handlingsbar En e-post på helgLær ferdighetene til å surfe de store trendene for store fortjeneste Prøv det RISK GRATIS - Du har alt å vinne og ingenting å tape. Forex trading er en av de få måtene å bygge rikdom raskt, og handel kan læres av alle med vilje til å lære og et ønske om å lykkes. Å vinne på Forex trading krever RIGHT kunnskap og våre kurs gir deg enkle kraftige teknikker som du kan prøve - RISK GRATIS. Vårt fullstendige FOREX-kurs for rikdomskurs gir deg bevist strategier, daglige og ukentlige tekniske oppdateringer og leksjoner, samt full støtte fra erfarne forhandlere for å hjelpe deg med å bli en vellykket FX-forhandler hjemmefra. Enkle utprøvde teknikker Strategi PDF-filer Video Tutorials amp Beste FX Trades Daily Hemmeligheten til Forex Trading Suksess ndash i et Fakta 90 av Forex-forhandlere har alltid mistet penger. Du tror at på grunn av dette, ville det være vanskelig å tjene penger, men hvis du tenker på det faktum, det faktisk gir deg den virkelige hemmeligheten for suksess. Det samme forholdet mellom handelsmenn har alltid mistet penger til tross for store fremskritt i teknologi gjennom årene, for eksempel raskere datamaskiner, fremskritt i programvare og Internett som gir et stort volum av nyheter og analyser ved å klikke på en mus ndash, så hvorfor forblir forholdet det samme Svaret er Menneskepsykologi. De fleste handelsmenn mislykkes i å kontrollere sine følelser, og dermed miste, og dette vil aldri forandre seg. Enkle systemer fungerer best og har alltid, men du må ha en strategi basert på lydlogikk som du forstår, for å følge dine handelssignaler med disiplin. Hvor profesjonelle handelsmenn gjør store fortjenester, og du kan også Den største myten om FOREX-handel er at vellykkede handelsmenn er alle høyt utdannede eller computerbuffere. de er ikke Faktisk har mange ingen formell utdanning, men gjør store fortjenester. Den profesjonelle næringsdrivende bruker et enkelt system med fokus på handel PRISAKSJON som er enkel, fleksibel og tilpassbar til ulike handelsforhold. De DONT rot deres strategi med for mange indikatorer, og de svarer raskt på markedsendringer raskt. Indikatorer har sin plass i Forex trading, men de er en backup - IKKE en ledende indikatorpris handling IS. Vellykkede handelsmenn handler realiteten av prisendringer. De prøver ikke å forutsi fremtiden, de handler sannheten som er prishandling på et diagram. VBM er enkelt fleksibelt system for valutahandelssuksess: Vårt system er utformet for å fange og holde langsiktige trender som kan vare i flere uker eller lenger. Systemet kan imidlertid også brukes til å bytte kortere sikt for å maksimere profittpotensialet. Systemet er utviklet for å tilpasse seg handelsforholdene når store trender er til stede, fokus på dem, men hvis markedene handler sidelengs, kan du fortsatt gjøre store fortjeneste ved svinghandel overkjøpte og oversolgte valutaer. En nøkkel til å tjene penger i FOREX, har tillit til handelsplanen din. Lær bare logikken om hvordan det fungerer og handler det med tillit - logikken til systemet vårt er fullt utklart slik at du vet nøyaktig hvorfor det tjener penger Hvorfor VBM fungerer: VBM-systemet viser deg hvordan du kan dra nytte av endringer i prismoment og hastighet, nær viktig støtte og motstandspunkter som gir forhånds advarsel om nivåene vil holde eller bryte. Dette gjør at du kan sette bestillingen på forhånd og plassere deg selv for store profitt. Få klar bekreftelse på trendendringer og handle dem for store profitt: Den store fordelen med VBM-strategien er at det ikke er noe å forutsi eller håpe hvor prisene kan gå - VBM gir deg BEKRÆFTELSE. Forandringer i prishastighet BEKREFTER hvor prisene er sannsynlig å gå på viktige støtte - og motstandspunkter, slik at du kan handle med oddsen godt til din fordel. En komplett rikdomsløsning: Skarpere dine handelsferdigheter med vår støtte Vår handelsstrategi er enkel å søke på, og vi vil forklare all logikken bak den, slik at du vet hvordan og hvorfor det fungerer og kan ha tillit til å handle det i sanntid for stor fortjeneste. Du kan også kontakte oss når som helst med spørsmål eller spørsmål. Våre kurs gir deg følgende rikdom bygg info for å gi deg en fordel i din søken etter fortjeneste ndash du vil lære: Hvordan spore store kommersielle handelsmenn som gjør store fortjeneste. Nøkkelen 3 nøkler til en vinnende handelspsykologi. Hvordan bygge en handelsplan for større fortjeneste. Få advarsel om topper og bunner i enhver tidsramme. Bruk en enkel 5-trinns prosess for å handle hver valuta. Hvilke valutaer er for mega-move med to små kjente indikatorer. Hvordan stopper du for å minimere risiko og øke belønningen. Hvordan IKKE å bli stoppet for tidlig, slik at du kan ri de store trendene. Hvordan et enkelt fortjeneste-signal gir deg mulighet til å betale mer penger. Slik fordobler du fortjenestepotensialet ditt på enhver handel med 3 enkle tips. Hvorfor følge konvensjonell visdom fører til tap for de fleste handelsfolk. Lær viktige elementer mellom en god handelsmann og en millionærhandler. Slik maksimerer du overskuddet selv når du handler i samme valuta som andre forhandlere. Hvordan bygge en handelsplan for større fortjeneste. Lær å handle som et proffs i tre enkle trinn for en komplett trading løsning: Lær våre beprøvde teknikker fra våre PDF-er og videoopplæringsprogrammer. Sjekk vår daglige analyse for de beste mulighetene for lav risiko med høy belønning. Dra nytte av vår ubegrensede støtte når som helst med spørsmål eller spørsmål. Utdanning du kan forstå, pluss tilliten til å handle for fortjeneste 1. Lær strategier og logikk av hvorfor de jobber Våre kurs har alle strategiene og verktøyene vi bruker, og logikken til hvorfor de jobber, er tydelig forklart slik at du kan ha tillit til metoden. Alt du trenger å vite er skissert i klare, konsise engelsk. 2. Se strategiene handlet i sanntid Følg ALLE beste mulighetene hos oss, da vi handler hver dag i sanntid. Vår daglige analyse gir deg all den informasjonen du trenger for å se store lønnsomme trender på forhånd for å gjøre store fortjenester. I tillegg gir vi deg i dybden ukentlige rapporter om de store trender, og stemningen i markedet. Du får vår analyse i 10 par hver dag. Du kan også sende oss en e-post når som helst for en oppdatering på et hvilket som helst valutapar. Når du abonnerer på våre kurs, får du LIFE ACCESS til vår daglige analyse ndash det er ingen gjentagende gebyrer å betale. 3. Få full støtte når du lærer. Vi er forhandlere selv og tilbyr ubegrenset e-postsupport. Fikk et spørsmål Send oss ​​en e-post, og vi leverer klare svar. Vi vil gjerne hjelpe deg med eventuelle spørsmål du måtte ha. Nå - Bli en vellykket FOREX-aktør Hvis du aldri har handlet før eller du har handlet og ikke gjort fortjenesten du vil, kan du dra nytte av vår lettforståelige, trinnvise kurs og 1-til-1-støtte , til valutahandel suksess. Hvis du har lyst til å lykkes og motivasjonen til å lære, kan du bli en vellykket Forex Trader hjemmefra. Alle har potensial til å bygge langsiktig fortjeneste fra hjemmehandel FOREX. Bestill systemet vårt, les det og følg oppdateringene. Hvis du innen de første 60 dagene av kjøpet bestemmer deg for at vi ikke har hjulpet deg til å bli en bedre og mer lønnsom handelsmann, refunderer vi abonnementet ditt i FULL. Ingen spørsmål Spurt Du har IKKE RISIKO, så bestil kurset ditt i dag Motta vår full handelsstrategi og få LIFE tilgang til vår daglige analyse og alle våre forskningsrapporter. NORMAL PRIS PÅ: 245,00 A BEGRENSET TILBUD: 157,00 bare BESTILL SIKKERT MED PAYPAL ORDER SIKKERT MED PAYPAL RISK-GRATIS GARANTI

No comments:

Post a Comment